WordPress - Návody, pluginy, šablony, online podpora

WordPress nástroj pro správu měřicích a reklamních skriptů

Jako webmaster byste se měli vždy snažit vylepšovat svůj web. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je implementace Správce značek Google (TM). GTM je plugin, který webmasterům umožňuje spravovat značky na jejich webech bez jejich kódování. V podstatě šetří čas a peníze majitelům webových stránek odstraněním chyb v kódování.


Určení nejlepšího nastavení kampaní

Google Tag Manager (TM) je nástroj, který umožňuje vlastníkům webových stránek konfigurovat a ovládat různé značky na svých webových stránkách. Tyto značky jsou v podstatě konfigurace, které inzerenti vkládají na stránky. Mohou zahrnovat skryté položky – jako jsou videa nebo obrázky – které reagují na interakci uživatele. Inzerenti mohou také sledovat reakce návštěvníků a určit nejlepší nastavení značek pro své kampaně. Stručně řečeno, Google Tag Manager spojuje všechny tyto aspekty do snadno použitelné sady nástrojů.


Jednodušší řešení

Když implementujete GTM, už se nemusíte starat o to, jak váš web reaguje na reklamy. Místo toho se můžete zaměřit na zlepšení estetiky svého webu. Google však vytvořil GTM, aby webmasteři nemuseli své weby kódovat sami. Místo toho si mohou najmout programátory, aby naprogramovali nastavení, která potřebují pro své kampaně. Webmasteři již nemusí trávit hodiny odstraňováním problémů se svými webovými stránkami – mohou se místo toho soustředit na své podnikání.


Správa značek bez kódování

Google Tag Manager je plugin, který majitelům webových stránek usnadňuje správu různých značek na jejich webových stránkách. Šetří čas a peníze tím, že uživatelé nemusí nic kódovat sami. Místo toho může kdokoli s přístupem k webovému prohlížeči používat nástroje pro správu poskytované zásuvnými moduly GTM.


Plugin najdete v každé administraci WordPressu v kategorii »Pluginy« a »Instalace pluginů« pod názvem »GTM4WP«.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *