Návody tvorba webu WordPress zdarma.

Tajná síla titulků aneb vyzrajte nad organickou návštěvností

Tvorba webu Štítek:

V tomto článku se dozvíte, jak být na internetu vidět a dosáhnout tak nejlepších výsledků ve výsledcích vyhledávání zejména v Googlu a Seznamu a nejen to. Úspěch budete mít i se svými reklamy. Také tímto zajistíte tu nejvyšší možnou proklikavost svých příspěvků například na facebooku a YouTube. Díky tipu v tomto článku dosáhnete vyšší návštěvnosti nebo shlédnutí na sociálních sítí než jste doposud měli. Zlepšete se ještě dnes. Výsledky se brzy dostaví.


Titulky na které nejde nekliknout

Abychom mohli dosáhnout nejlepší konverze (shlédnutí vs kliknutí) je třeba řídit se několika podmínkami. Tou podmínkou je udělat takový titulek, na který se nedá neklepnout. Tak docílíme lepších výsledků. Jde o to, přilákat návštěvníka na proklik a to už jen pomocí titulku v příspěvku. Může to být titulek článku, titulek při reklamě nebo titulek při každém příspěvku na sociálních sítích. Měli byste udělat takový titulek, který zaručeně láká ke kliknutí. Dnes už neplatí, že stačí jen vytvořit výstižný titulek o čem daná věc je, protože za ta léta se leccos změnilo. Je to především konkurencí a v tom, že lidé mají stále méně tzv. času na internetu. Lidé už nečtou všechno, co na internetu vidí. Čtou jen to, co je skutečně zajímá a dává jim nějakou hodnotu.


Jak dělat poutavé titulky

Inspirovat se můžeme například titulky v bulvárech. Jde o to zaujmout na první dobrou. Měli bychom tedy dělat titulky, které vzbuzují emoce, obsahují tajemství a předávají nějakou hodnotu. V člověku by měl titulek vzbudit zvědavost. Lidé chtějí znát odpověď na otázky co, kde, kdy, jak a proč. Splňují toto vaše příspěvky? Tak máte vyhráno.

Příklady

  • Jak vytvořit web (Jak na tvorbu webu který vydělává)
  • SEO optimalizace (Proč je SEO optimalizace důležitá)
  • Návštěvnost (Trik který Vám přinese velkou návštěvnost)
  • Pluginy (Top 10 pluginů, které na internetu nenajdete)
  • WordPress české šablony (Toto čeští návštěvníci WordPressu nejvíce ocení)

Titulek je to nejdůležitější

Pamatujte, že 80% uživatelů na internetu čte pouze titulky. V případě, že jej titulek nezaujme, pokračuje dál. Zaujme-li jej titulek, je pravděpodobné, že nakonec přečte i celý obsah. Úspěšnost článků, reklam nebo příspěvků ze sociálních sítí určuje právě titulek. Měli bychom proto věnovat nejvíce času právě titulkům a dokonce i více než samotnému obsahu. Změňte své titulky ještě dnes, pokud tomu tak ještě nemáte. Úspěch se dostaví rychle.


Související téma:

Nejlepší bezplatný online nástroj pro analýzu textových klíčových slov
Jak udělat analýzu klíčových slov a kde je zjistit


WordPress Tutoriál


Jeden komentář k „Tajná síla titulků aneb vyzrajte nad organickou návštěvností“

  1. Háček napsal:

    Souhlasím. Pokud nebude poutavý titulek a popis, nepřinese to žádnou návštěvnost z vyhledávání. Titulky a popisky musí být dokonalé a měly bychom nad nimi strávit nejvíce svého času. Víc, jak nad psaním článků.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Facebook

Poslední PR článek

Menu