WordPress je ve své poslední verzi zcela univerzální redakční systém, na kterém lze provozovat jakýkoliv typ webových stránek – od těch nejjednodušších přes e-shopy až po rozsáhlé zpravodajské portály. V článku si přiblížíme některé typy webů, pro které je WordPress ideální.
One-page site
Jednostránková jednoduchá prezentace, někdy také zvaná jako minisite. Takto jednoduchou prezentaci obvykle využívají kulturní akce nebo firmy, které ji provozují jako rozcestník na své další sítě jak sociální, tak klasické.
Microsite
Taková webová stránka je malý doplněk větší prezentace. Obvykle jde jen o jednu stránku a několik málo podstránek na vlastní doméně nebo subdoméně. Jedná se o efektivní prvek online marketingu. Například může jít o landing page v PPC reklamní kampani. Stránka stručnou formou vysvětluje vše, co je třeba.
Osobní prezentace
Menší osobní prezentaci využívají freelanceři, ale i umělci. Takový web má několik podstránek zaměřených dle kategorií. Může obsahovat menší blog, portfolio s prezentací vlastní práce či fotogalerii.
Firemní prezentace
Každá firma musí mít své webové stránky. Jejich kvalita může naznačit i kvalitu firmy. Takové stránky nesmí být amatérsky provedené, musí být srozumitelné a přesně by měly vyjadřovat činnost společnosti, včetně nabídky služeb. Kontaktní údaje musí být dobře viditelné.
Blog
První verze WordPressu byly určeny výhradně bloggerům. Provoz blogu na tomto redakčním systému je jednoduchý a efektivní. Psát lze cokoliv, třeba deník, blog pro děti, odborný blog nebo můžete sdílet vaše cestovatelské zážitky.
E-shop
Internet je plný elektronických obchodů a pokud pro provoz svého e-shopu zvolíte WordPress, chybu neuděláte. Pomůže vám k tomu plugin WooCommerce. Pozor však na nutnou legislativu pro provozování internetového obchodu.
Magazín
Magazín je takový větší blog s pravidelnější aktualizací. Může být zaměřený na lifestyle, cestování, auto-moto, elektroniku či módu. Oproti blogu není osobní a většinou jej tvoří více osob.
Zpravodajství
I velké zpravodajské portály používají WordPress. Znakem zpravodajství je aktualizace několikrát denně, kdy se čtenářům předkládají čerstvé zprávy třeba ze světa, z regionů nebo například sport. Na tvorbě zpravodajského webu se podílí větší či menší redakce.
Toto je PR článek. Můžete takový také publikovat na stránce Přidat PR článek zdarma.
Co myslíš?
Zaslouží si tento příspěvek tvou reakci? Budeme rádi za každý komentář nebo hodnocení.