WordPress - Návody, pluginy, šablony, online podpora

Jak dosáhnout lepších výsledků ve vyhledávačích

Co je to rank webové stránky? Rank je takové hodnocení kvality a důležitosti webu které především určuje oblíbenost stránky. Hodnotí se různé aspekty webu podle Google Pagerank, Seznam SRank, Alexa Rank a podobně. Zmíněné tři hodnocení jsou ti nejdůležitější a nejuznávanější. Jejich výsledná hodnota ovlivní pozice ve vyhledávání pro konkrétní vyhledávací dotazy. To může vést k vyšší návštěvnosti Vaší webový stránky. Čím lepší hodnocení, tím je web pravděpodobně lépe umístěn a web nabízí kvalitní zpětné odkazy (doporučení jiných webů prostřednictvím odkazu na web).


Zpětné odkazy

Hlavním indikátorem skvělého hodnocení Pageranku a Sranku je získání velice kvalitních zpětných odkazů. Čím více webů odkazuje na ten cílový, tím lepší hodnocení získáme. Důležité je mít opravdu kvalitní zpětné odkazy od povedených webů. Ne každý web nabídne hodnotný zpětný odkaz a v některých případech může i uškodit.  Hodnoty se aktualizují každý za 3-6 měsíců od vytvoření webu nebo změny. Získat až 3 zpětné odkazy můžete pomocí informací na stránce Přidat PR článek.


Nejdůležitější je Alexa rank, Pagerank a SRank

Alexa Rank je hodnocení které určuje jak vysoká je návštěvnost webové stránky. Čím větší bude návštěvnost webu, tím menší bude hodnota Alexa Ranku. Je to dobrý indikátor pro zvolení ceny webu při prodeji nebo pro zjištění, zda má zpětný odkaz vedený na můj web od takového webu hodnotu. SRank má podobné kritéria hodnocení jako Google Pagerank (zpětné odkazy a SEO nastavení webu). Jediným rozdílem SRanku je to, že hodnotí pouze české a slovenské stránky psané ve svém rodném jazyce.


Analýza hodnocení webů online

Své hodnocení ranků webové stránky si můžete online zjistit na stránce  www.pagerank.czin.eu  (Pagerank),  www.pagerank.jklir.net  (Alexa rank). Zpětné odkazy vedoucí na Váš web můžete zdarma zjistit na webu  www.moz.com  které také hodnotí weby (Moz rank). Moz rank je podobný způsob měření jako u Google a dá se podle něho předvídat nejdůležitější rank webu Google Pagerank pokud Vaše stránka je nová (Pagerank je aktualizován každé 3-6 měsíců).


Získávejte kvalitní zpětné odkazy pro svůj web a dosáhnete uspokojivého hodnocení Vašeho webu. Registraci odkazu webu do internetových katalogů bych vynechal. Mnohem lepší moderní variantou dnešní doby je tvořit tzv. PR články se zpětným odkazem. Více o PR článkách a kam svůj web zaregistrovat zdarma se dozvíte v článku Aktualní seznam 13+1 míst kam vložit PR články zdarma. Co ovlivní Vaši pozici ve vyhledávání je také popsáno v článku SEO pravidla, která zvýší organickou návštěvnost webu.


Související téma:

Proč je důležité mít responzivní vzhled webu


WordPress Tutoriál

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *