Návody tvorba webu WordPress zdarma.

Tajná síla titulků nebo porazit organický provoz

Tvorba webu

V tomto článku se dozvíte, jak být viděn na internetu a získat nejlepší výsledky ve výsledcích vyhledávání, zejména ve věcech, jako je Google a Seznam. Vaše reklamy budou také úspěšné. Tím také zajistíte, že vaše příspěvky získají nejvyšší možnou míru prokliku, například na Facebooku a YouTube. Díky tipům v tomto článku získáte větší provoz nebo názory na sociálních médiích než dříve. Zlepšete se ještě dnes. Výsledky se brzy dostaví.


Titulky, na které nemůžete kliknout

Pro dosažení nejlepší konverze (zobrazení vs kliknutí) je nutné dodržet několik podmínek. Podmínkou je vytvořit titulek, který nelze proklínat. Tímto způsobem dosáhneme lepších výsledků. Jedná se o přilákání návštěvníka ke kliknutí, a to pouhým použitím titulku v příspěvku. Může to být nadpis článku, nadpis reklamy nebo nadpis každého příspěvku na sociálních médiích. Měli byste vytvořit takový nadpis, který zaručeně přiláká kliknutí. Dnes už to není tak, že stačí vytvořit výstižný nadpis o tom, o čem ta věc je, protože v průběhu let se všechno změnilo. Jedná se především o konkurenci a o to, že lidé mají stále méně takzvaného času na internetu. Lidé už nečtou všechno, co vidí na internetu. Čtou jen to, co je opravdu zajímá a dává jim nějakou hodnotu.


Jak vytvořit poutavé titulky

Můžeme se například inspirovat titulky na bulvárech. Je to o podmanění prvního dobrého. Takže bychom měli dělat titulky, které vzbuzují emoce, obsahují tajemství a vyjadřují nějakou hodnotu. V člověku by měl titulek vzbudit zvědavost. Lidé chtějí znát odpověď na otázky co, kde, kdy, jak a proč. Splňují to vaše příspěvky? Takže jste vyhráli.

Příklady

  • Jak vytvořit webové stránky (Jak vytvořit web, který vydělává peníze)
  • SEO optimalizace (Proč je SEO optimalizace důležitá)
  • Provoz (trik, který vám přinese hodně provozu)
  • Pluginy (Top 10 pluginů, které na internetu nenajdete)
  • WordPress Slovenské šablony (To je to, co slovenští návštěvníci WordPress ocení nejvíce)

Titulky na které nejde nekliknout

Pro dosažení nejlepší konverze (zobrazení vs kliknutí) je nutné dodržet několik podmínek. Podmínkou je vytvořit titulek, který nelze proklínat. Tímto způsobem dosáhneme lepších výsledků. Jedná se o přilákání návštěvníka ke kliknutí, a to pouhým použitím titulku v příspěvku. Může to být nadpis článku, nadpis reklamy nebo nadpis každého příspěvku na sociálních médiích. Měli byste vytvořit takový nadpis, který zaručeně přiláká kliknutí. Dnes už to není tak, že stačí vytvořit výstižný nadpis o tom, o čem ta věc je, protože v průběhu let se všechno změnilo. Jedná se především o konkurenci a o to, že lidé mají stále méně takzvaného času na internetu. Lidé už nečtou všechno, co vidí na internetu. Čtou jen to, co je opravdu zajímá a dává jim nějakou hodnotu.


Jak vytvořit poutavé titulky

Můžeme se například inspirovat titulky na bulvárech. Je to o podmanění prvního dobrého. Takže bychom měli dělat titulky, které vzbuzují emoce, obsahují tajemství a vyjadřují nějakou hodnotu. V člověku by měl titulek vzbudit zvědavost. Lidé chtějí znát odpověď na otázky co, kde, kdy, jak a proč. Splňují to vaše příspěvky? Takže jste vyhráli.

Příklady

  • Jak vytvořit webové stránky (Jak vytvořit web, který vydělává peníze)
  • SEO optimalizace (Proč je SEO optimalizace důležitá)
  • Provoz (trik, který vám přinese hodně provozu)
  • Pluginy (Top 10 pluginů, které na internetu nenajdete)
  • WordPress Slovenské šablony (To je to, co slovenští návštěvníci WordPress ocení nejvíce)

Nadpis je nejdůležitější věc

Nezapomeňte, že 80% uživatelů na internetu čte pouze titulky. V případě, že ho titulek nezajímá, jde dál. Pokud ho titulek zajímá, je pravděpodobné, že si nakonec přečte i celý obsah. Je to titulek, který určuje úspěch článků, reklam nebo příspěvků na sociálních médiích. Proto bychom měli věnovat nejvíce času právě titulkům a ještě více než samotnému obsahu. Změňte titulky ještě dnes, pokud je ještě nemáte. Úspěch přichází rychle.


WordPress Tutorial


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Facebook

Poslední PR článek

Menu